استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

اين مربي اسپانيايي پيش از اين هدايت تيم جوانان رئال مادريد را برعهده داشت و در سال 2006 قهرماني رقابت هاي جوانان اسپانيا شد .


باشگاه بوريرام، حريف استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، الخاندرو مندز، را به عنوان سرمربي جديد معرفي کرد.

به گزارش گل ، نوين چيدچوب، رئيس باشگاه بورريرام به خبرنگاران گفت:" الخاندرو مندز گارسيا پيشنهاد ما را پذيرفت و با ما به توافق رسيد. او از روز سه شنبه به عنوان سرمربي کارش را آغاز خواهد کرد. حضور او مي تواند به پيشرفت بوريرام براي تبديل شدن به يک باشگاه بزرگ در آسيا کمک کند. من معتقدم که حضور او نقطه عطفي در فوتبال تايلند است."

ديدار برگشت تيم هاي بوريرام و استقلال 10 روز ديگر برگزار خواهد شد. استقلال در ديدار رفت 1-0 به پيروزي رسيد.

تيم فوتبال بارسلونا به سختي موفق شد به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.


 از دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال بارسلونا در حالي در ورزشگاه مملو از تماشاگر نيوکمپ از پاري‌ سن ژرمن پذيرايي مي‌کرد که در بازي رفت و در ورزشگاه پارک دِ پرنس دو تيم به نتيجه تساوي 2 بر 2 رضايت داده بودند.

اين بازي در نهايت با نتيجه يک بر يک مساوي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در اين بازي بارسلونا چند تغيير نسبت به ترکيب ثابت بازي‌هاي گذشته خود داشت و ليونل مسي بهترين بازيکن خود را به دليل مصدوميت روي نيمکت گذاشته بود.

نيمه اول اين ديدار با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در اوايل نيمه دوم برخلاف جريان بازي اين پاري سن ژرمن بود که روي ضدحمله در دقيقه 50 توسط پاستوره به گل رسيد.

حساسيت ديدار باعث شد که ليونل مسي بالاخره در دقيقه 62 به جاي فابرگاس وارد زمين شود.

اين تعويض جواب داد و بارسلونا روي حرکت زيباي مسي موفق شد در دقيقه 71 توسط پدرو رودريگز به گل تساوي برسد.

در نهايت بارسلونا موفق شد با نتيجه تساوي 3 بر 3 با پاري سن ژرمن و به دليل گل زده در خانه حريف اين تيم را حذف کرده و به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان